Môj inšpiratívny zápisník - SOM VÍŤAZ

Chcete, aby sa vaši žiaci lepšie učili?

Chceli by ste, aby sa vaši žiaci rýchlo učili, aby sa dokázali na učenie dobre sústrediť? Chceli by ste, aby sa vaši školáci túžili stať sa úspešnými ľuďmi? Aké by to bolo, keby sa žiaci učili systematicky? Ak je to, čo potrebujete svojich študentov naučiť, ak sa chcete vyhnúť ich nezáujmu o školu vôbec, pomôžem vám.

Aké prednášky robím?

Robím motivačné prednášky ako projekt pod názvom „SOM VÍŤAZ“. Učím mládež techniky, ktoré im pomôžu  sa dobre sústrediť na učenie. Motivujem ich k učeniu, systematickosti a k túžbe – stať sa úspešným nielen v škole, ale aj úspešným človekom v živote. Okrem toho ich učím vďačnosti a vytrvalosti – malými krokmi k veľkým cieľom.

Moje motivačné prednášky sú postavené na mojich príbehoch a čarovných programových vetách ako: Dokážem všetko, čo si zaumienim, som odvážny, verím si.

K prednáške mám motivačnú príručku.

K motivačným prednáškam ponúkam pre žiakov svoju príručku pod názvom: Môj inšpiratívny zápisník. S týmto manuálom počas môjho lektorovania pracujeme. Vhodné pre žiakov od šiestej po deviatu triedu a študentov stredných škôl, s ktorými už mám skúsenosti.

Prvotné východisko.

Vychádzala som z výskumov, ktoré dokazujú, že psychické problémy u tínedžerov sú na vzostupe. Každý tretí tínedžer trpí úzkosťou alebo depresiou. Práve preto v tomto veku možno najvhodnejšie vplývať na osobnostný rozvoj mladého človeka a ukázať mu, ako si sám môže dokázať veľa vecí ovplyvniť.

Aký je účel a cieľ prednášky?

Účel: Projekt SOM VÍŤAZ bol vytvorený preto, lebo po dvoch rokoch, keď žiaci nemohli pravidelne navštevovať školu, sú rôzne apatickí, stratili svoje návyky, absentuje u nich chuť sa vzdelávať, máločo ich vie nadchnúť a nakopnúť do aktivity.

Cieľom prednášky je u školákov vzbudiť záujem o vzdelávanie a motiváciu k aktivitám. Zámerom je, aby si deti začali uvedomovať svoje silné stránky, vďaka ktorým nadobudnú viac sebavedomia, zlepšia sa ich vzťahy ku kamarátom, spolužiakom, k rodičom doma a autoritám v škole. Budú sa cieľavedomejšie učiť, budú vyrovnanejšie. Dieťa si začne viac vážiť seba a svoje schopnosti. Predíde sa úzkostiam a rôznym psychickým poruchám či už v mladom  alebo dospelom veku.

Pri svojej práci sa opieram o techniky Neurolingvistického programovania Premier Practiotioner, Classic Code a Nwe Code a ďalšie.